The big Apple - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Stephanie Hubers - WaarBenJij.nu The big Apple - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Stephanie Hubers - WaarBenJij.nu

The big Apple

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

07 April 2014 | Verenigde Staten, New York

Hi there!

We zijn inmiddels alweer bijna een week in New York City en het is hier weer genieten! Ik ben in 2009 al een keer eerder in NY geweest en het blijft amazing! De sfeer in de stad, alles over de top, om de hoek een Starbucks, overal politiesirenes, het blijft een stad zoals je die nergens anders zult zien.

Veel straten herken je wel uit films, alsof je op de filmset loopt. En dat gebeurt ook, zo liepen we een keer tegen een live-uitzending aan van CBS met Barbara Streisand en opnames voor america's got talent.

De afgelopen dagen hebben we veel gelopen en veel gezien. Het metrosysteem is hier dan ook perfect. Kunnen ze in Holland nog iets van leren, evenals de prijzen voor openbaar vervoer. Hier kunnen we voor 30 dollar de hele week onbeperkt de metro nemen.

We zijn ook nog bij het 9/11 memorial geweest, dit was in 2009 nog een grote bouwput. Het heeft weer veel indruk op me gemaakt, dat hier bijna 20.000 lichamen zijn gevonden. Ze hebben er echt een enorm mooi monument van gemaakt.

De hamburgers zijn hier ook veel beter, de mc donalds gaan we echt niet in! Dus het is maar goed dat we veel lopen, anders worden we ook nog van die echte Amerikanen met flinke obesitas.

Wat ook zo Amerikaans is dat mensen zich snel al een actor, singer, dancer etc. Noemen. Zo spraken we een jongen van een groep dansers op straat die vertelde dat hij professioneel was etc. We hebben hem natuurlijk keihard uitgelachen en dachten jaja zal wel overdreven. Maar later keken we op YouTube etc. Bleek hij toch best bekend te zijn en de hele wereld over te vliegen..Oops haha

Morgen is het nog tijd om een lekker dagje te shoppen, even langs Victoria's Secret waar onze eigen Doutzen Kroes voor de ruiten hangt.

Dinsdag vliegen we door naar Puerto Rico in de Carribean, waar we weer lekker kunnen genieten van een cocktail en de Salsa!

Ciao ciao!

• 07 April 2014 - 16:27

Thea Kersten:

Weer heel leuk om jou te kunnen volgen Stephanie.
    Heel veel plezier en ....................geniet ervan!!!
    Thea Kersten

• 08 April 2014 - 21:25

Ineke Van Der Linden:

Hoi Dames,

Veel plezier en niet teveel hamburgers.

Fam. Van der Linden

• 09 April 2014 - 10:58

Leonie:

Oh NYC, miss it! Tja, eigenlijk overbodig, maar: enjoy!

• 13 April 2014 - 23:29

J .hubers:

Hier je opa. Fijn dat jullie het goed hebben en veel zien. Veel plezier nog maar wees à.u.b. Heel voorzichtig en kom heelhuids thuis. Opa